niedziela, 20 listopada 2016

"Detektyw Pierre w labiryncie. Na tropie skradzionego Kamienia Chaosu"

Bardzo przepraszam że tak długo nie pisałam, ale byłam zajęta :(. Teraz opiszę moją najnowszą książkę do wyszukiwania.  "Detektyw Pierre w labiryncie" to wyszukiwanka dla dzieci. To najtrudniejsza książka do szukania jaką mam. Trudniejsza od "Rok w mieście", który i tak nie jest łatwy. Oprócz szukania trzeba przejść też przez labirynt. Labirynt czasem jest trudniejszy niż szukanie(:.


Hiro Kamigaki & IC4DESIGN
Tekst: Chihiro Maruyama
Nasza Księgarnia 2016 r.









2 komentarze:

  1. Ta książka wygląda na prawdę interesująco! Fajnie że o niej napisałaś. Dzięki Tobie dowiedziałam się o jej istnieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey there! This post couldn't be written any better!
    Reading through this post reminds me of my previous room mate!
    He always kept chatting about this. I will forward this article to him.

    Pretty sure he will have a good read. Many thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń