poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Rok w mieście - Kasia Bogucka


"Rok w mieście" to książka z ilustracjami dla dzieci, są w niej postaci, które trzeba wyszukać. Na każdej stronie są te same osoby w różnych miejscach. Na pierwszej stronie można przeczytać gdzie pracują, co lubią robić i różne takie. Każda rozkładówka to inny miesiąc, na dole jest podana godzina i temperatura - to pomaga w wyszukiwaniu, bo można się spodziewać czy są w pracy i czy są ubrani ciepło, czy w krótkim rękawku. Każdy miesiąc ma inne kolory, które są ładnie dobrane i pasują do pory roku - na wiosnę różne zielone, w lecie ciepłe. Nie podoba mi się listopad, bo jest szaro-bury i chlapowaty, a wtedy mam urodziny! Ale mama mówi, że w listopadzie po prostu są takie kolory, bo pada, jest zimno i błoto. Trudno. Wszędzie listopad jest tak pokazywany...
Mam dużo książek wyszukiwanek, ale ta jest moja ulubiona.
Dostałam ją za wyrwanie mlecznego zęba :)


Tutaj można zobaczyć jak Kasia rysuje Malinę.

"Rok w mieście"
Katarzyna Bogucka
Wydawnictwo Nasza Księgarnia

 




A tutaj filmik, na którym Kasia i Szymon opowiadają jak powstawała książka:

2 komentarze:

  1. w listopadzie czytaj książki te najbardziej kolorowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podoba wrzesień. I ta ostatnia rozkładówka z baśniową panoramą miasta :)

    I w ogóle "Rok w mieście" cały :D

    OdpowiedzUsuń