czwartek, 18 lutego 2016

Tajemnica wyścigu - Martin Widmark


Czy ktoś zna książkę z serii Biuro detektywistyczne Lassego i Mai "Tajemnica wyścigu"?  Dostałam ją wczoraj od mojej Mamy za to że pilnowałam cały dzień Lilki i wczoraj ją przeczytałam w godzinę. Ta książka ma 91 stron. A dzisiaj na spacerze zrobiłyśmy zdjęcia. To wyścig rowerowy który odbędzie się w Vallleby, Sandby, w lesie i koło farmy Klarsa Gardena. Uczestnikami są: Franco Bollo, Emilia, Lasse i Tahita. Osoby to: Maja, Lasse i Komisarz Policji. Ale nie zdradzę kto wygrał wyścig.
Przeczytałam wcześniej jeszcze trzy książki z tej serii które mam: "Tajemnica biblioteki", "Tajemnica miłości" i "Tajemnica mumii".

"Tajemnica wyścigu"
MartinWidmark
ilustracje Helena Willis
Wydawnictwo Zakamarki
Poznań 2014







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz